Jadda! Trash-tv tar det litt lenger når en artig kupongmamma presenterer sin koffeinhøye skjønnhetsdronning på seks.
Det er liksom ikke så mye nytt på skjermen for tiden. Heldigvis har Get og Apple-TV gjort hverdagen betraktelig bedre. Ulempen er at man siler innholdet på forhånd og ikke zapper like mye rundt. Dermed går man plutselig glipp av noen perler på trash-fronten. Heldigvis kan man takke den høye skaper for the Internets.
Kupong-TV er jo en spennende nyvinning som stort sett handler om fattigfolk i USA som klipper ut kuponger for å så kjøpe enorme mengder dagligvarer. Når man kobler opp dette med den tradisjonelle «Skjønnhetskonkurranser for de under 10»-sjangeren er det ikke fritt for at resultatet er besnærende.
Dette her er vel kanskje noe av det drøyeste Redaktøsen har sett i det nye året, og mine øyne har konsumert en del vrøvl allerede for å si det mildt.
Ikke si du ikke ble advart.